تبلیغات اینترنتی

تبلیغات کلیکی یا Pay Per Click) PPC)

در تبلیغات کلیکی شما تنها به ازای کاربری که به شما علاقه نشان داده و با کلیک روی تبلیغات، وارد وب‌سایت شما می‌شود هزینه می‌پردازید. با هدفمندسازی و بهینه‌سازی کمپین‌های تبلیغات کلیکی می‌توانید تبلیغات‌تان را در زمان درست، تنها به مخاطبان هدف‌تان نمایش داده و بهره‌وری کمپین‌تان را افزایش دهید.

 

تبلیغات همسان چیست؟

تبلیغات همسان یا تبلیغات نیتیو نوعی از تبلیغات آنلاین هستند که به دلیل یکپارچگی و همسان شدن ساختار و ظاهرشان با سایت‌های نمایش‌دهنده، به این عنوان نامگذاری شده‌اند. هدف از این هماهنگی، مقابله با نادیده گرفته شدن تبلیغات توسط کاربران و در نهایت افزایش اثربخشی تبلیغات شماست.

با ریتارگتینگ، فروش خود را چندین برابر کنید

ریتارگتینگ به شما کمک می‌کند هدفمندتر از همیشه تبلیغ کنید و با بازگرداندن مشتریان‌ خود به وب‌سایت‌تان، آن‌ها را ترغیب به خرید کنید.

ریتارگتینگ محصول چیست؟

حتما تجربه کرده‌اید که بسیاری از مشتریان هدف‌تان بعد از مشاهده یک محصول، بدون آنکه خریدی انجام دهند از وب‌سایت‌تان خارج می‌شوند. با ریتارگتینگ محصول شما می‌توانید بدون کوچکترین دردسری، محصولات مورد نظر مشتریان بالقوه‌تان را دوباره به آنها نشان دهید یا پیشنهادهای بهتری در همان زمینه به آن‌ها ارائه کنید.

تبلیغات بنری

تبلیغات بنری یک پیام تبلیغاتی جذاب است که در قالب یک طراحی گرافیکی جذاب ثابت یا متحرک به کاربران ارائه می‌شود، توجه‌شان را جلب و آنها را به سمت وبسایت شما هدایت می‌کند.

تبلیغات بنری با اهداف مختلفی به کار گرفته می‌شوند که مهم‌ترین آن‌ها افزایش آگاهی از برند (Brand Awareness) است. شما به کمک این بنرها به مشتریان بالقوه‌تان اعلام وجود و به این شکل هویت خود را در ذهن آنها تثبیت می‌کنید.

افزایش ترافیک و ارتقای رتبه در گوگل، جمع‌آوری لید یا سرنخ باکیفیت، افزایش فروش و بازگرداندن مشتری‌ها یا لیدهای ازدست‌رفته با ارائه پیشنهادات جذاب هم از دیگر اهداف به‌کارگیری این روش تبلیغاتی اثربخش هستند.

تبلیغات پوش نوتیفیکیشن چیست؟

پوش نوتیفیکیشن پیامی است که بر روی صفحه نمایش موبایل یا دسکتاپ کاربران ظاهر می‌شود. افرادی که این پیام را دریافت می‌کنند،‌ کاربران وب‌سایت‌ها یا اپلیکیشن‌هایی هستند که دریافت پوش نوتیفیکشن را قبول کرده‌اند.

شما با ارسال تبلیغات پوش نوتیفیکیشن در یک لحظه، پیام خود را به میلیون‌ها کاربر می‌رسانید و آن‌ها را به صورت هدفمند به وب‌سایت یا اپلیکیشن خود هدایت می‌کنید.

تبلیغات موضوعی چیست؟

تبلیغات موضوعی نوعی جدید و تکنولوژیک از تبلیغات آنلاین است که با استفاده از هوش مصنوعی و روش‌های متن کاوی، موضوع محتوای موجود در صفحات مختلف وب را تشخیص می‌دهد و تبلیغات متناسب با آن موضوع را در جایگاه‌های تبلیغاتی صفحه موردنظر به نمایش می‌گذارد.

تبلیغات کلیدواژه‌ای

نوعی از بازاریابی دیجیتال است که آیتم‌های تبلیغات همسان و بنری را تنها در صفحاتی که کلیدواژه انتخابی شما در آن‌ها ذکر شده است، نمایش می‌دهد. در این نوع از بازاریابی، تبلیغات شما تنها به افرادی نمایش داده می‌شود که مشغول بازدید از صفحاتی هستند که کلمات کلیدی انتخابی شما در عنوان مقاله یا متا دیسکریپشن صفحه درج شده باشد.

 

رپورتاژ آگهی در خبرگزاری های مطرح ایران

خبرگزاری های و پایگاه های خبری بزرگ همچون ایسنا ، ایلنا ، خبر آنلاین ، تابناک ، عصر ایران ، انتخاب و … تنها برخی از سایت های پربازدید و قدرتمند هستند که به عنوان شرکای تجاری دکتر وب دیزاین  به حساب می آید.  انتشار رپورتاژ آگهی یا همان خبر آگهی می تواند نیاز شما از برندینگ در بین کاربران اینترنتی را تامین نماید. اگر نیازمند مشاوره در این حوزه هستید ،  برای مشاوره رایگان با ما در تماس باشید.
 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *